ظرف نمونه گیری ادرار 24 ساعته یا همان یورین باتل 24 ساعته برای جمع آوری نمونه ادرار اشخاص در طول یک شبانه روز به کار می رود. به دستور پزشک برای تشخیص برخی بیماری ها و افزایش دقت آزمایش این نوع نمونه گیری برای فرد بیمار تجویز می شود. جنس این محصول از پلی اتیلن درجه یک و از مواد پتروشیمی بوده و در تولید آن از مواد آسیابی یا ضایعاتی استفاده نشده است. روی این ظرف نمونه گیری ادرار مدرج بوده و هم در حالت ایستاده و هم افقی می توان حجم مایعات داخل آنرا اندازه گیری نمود.

این ظروف دارای یک درب بزرگ برای جمع‌ آوری آسان نمونه توسط بیمار و یک درب کوچک برای انتقال کنترل شده نمونه به ظروف کوچکتر توسط پرسنل آزمایشگاه بدون احتمال چکیدن به خارج از ظرف می ‌باشد. دهانه بزرگ درب موجب سهولت نمونه‌ گیری و راحتی هرچه بیشتر فرد بیمار می ‌گردد و درب کوچک انتقال آسان و کنترل ‌شده نمونه به ظروف دیگر را ممکن می‌ سازد.

ظرف نمونه گیری ادرار 24 ساعته (3 لیتری)

ظرف نمونه گیری ادرار 24 ساعته یا همان یورین باتل 24 ساعته برای جمع آوری نمونه ادرار اشخاص در طول یک شبانه روز به کار می رود. به دستور پزشک برای تشخیص برخی بیماری ها و افزایش دقت آزمایش این نوع نمونه گیری برای فرد بیمار تجویز می شود.

آخرین محصولات

برای خرید محصولات شرکت روژین کلیک کنید
درخواست مشاوره
سوالات متداول
کاتالوگ محصولات